søndag 6. desember 2015

Kursholder

Da kan vi presentere den første av 2 kursholder til vinterens Papirfest: Linda Skotheim


Hei alle sammen..
Jeg er en papirgal dame som holder til i havgapet mellom Molde og Kristiansund.. Jeg elsker alt som har med papir, det å være kreativ og bruker mange timer alene (eller sammen med barna) på det vi kaller koserommet til mamma.. Jeg er også så heldig å få lov å designe for ulike firmaer og pr. d.d. designer jeg for Scrapomania.no og Canvas Corp Brands (CCB består av Tattered Angels (glimmer mist), 7 gypsies og Canvas Home Basic). I mitt "vanlige" liv jobber jeg på en skole som assistent og lærer og stortrives med det.. Jeg gleder meg til å møte dere alle på papirfesten.
Klem LindaSS

Sjekk ut alt det kule Linda lager: http://lindasshobby.blogspot.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar