torsdag 7. februar 2013

Tredje kursholder

Det er en glede å få presentere tredje kursholder, nemlig Marianne Johansson. Hun er kanskje bedre kjent på nettet som Skorpionen. Marianne skal få lov å presentere seg selv:

Marianne Johansson
Jeg heter Marianne (eller skorpionen  om du vil).
Jeg kommer opprinnelig fra Arendal, men møtte min kjære for 20 år siden og
flyttet til Hamar.
Bor sammen med sambo og våre to jenter på 15 og 11 år. Jobber 80% hos en importør av gaffeltrucker.

Jeg begynte med scrapping i 2005 og lager i grunnen det meste. Kort, LOer,
AJ, mixed media etc.
Den siste tiden (etter at noen fortalte meg at farger er gøy) har jeg blitt
helt bitt av det å bruke farger og å blande ulike teknikker på mine
prosjekter. Jeg elsker klin og klæsj :D
Jeg MÅ inn på rommet mitt daglig, om det så bare er for å splæsje litt på en
tag eller en AJ-side. Kan trygt si at jeg har blitt avhengig av dette.
Jeg kjennes ikke igjen med en spesiell stil, den ene dagen kan jeg lage en
sukkersøt og rosa LO eller et vintage kort og neste dag en skikkelig røff og
tøff LO eller en fargesprakende AJ-side.
Jeg er med på Designteamet til  Vibeke Spigseth -
Poppydesign , 7Dots Studio, 3rd Eye og Art Anthology.
 
Det var litt om meg. Gleeeeder meg til å komme til Papirfesten og holde kurs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar